Алматы түндерінің бірі жарнамалық өнерді бағалаушылар үшін ерекше болып келе жатқаны бірінші жыл емес. Бұл жолы 11 қазан күні «Цезарь» кинотеатрының экранында таңға дейін «Жарнама жегіштер түндері" аясында ғаламшардың ең үздік жарнамалық роликтерін көрсетті. Мерекелік түннің атмосферасын Бахус компаниясы қолдап, қонақтарға шымырлағыш шараптардың және коньяктардың негізінде коктейль ұсынды.
«Жарнама жегіштерінің түні" 1981 жылы әлемдегі ең үлкен жарнамалық роликтер коллекциясының иесі Жан Мари Бурсиконың жеңіл қолымен дүниеге келген. Жыл сайын әлемнің көптеген елдерінен жарнама ― бұл нағыз өнер деп санаған адамдардың барлығы, шабыттану, жаңа көкжиектерді көру, өзіне белгісіз есіктерді ашу және адам ойының кеңдігіне таңу үшін жиналады. Жыл сайын Түн әр түрлі девиздермен өтеді және бұл жылы Алматыда қайта жүктеу және жаңарту идеясы көрсетілімнің желісі болды. Бұл идеяны Бахус компаниясы да қолдады, жаңа коктейльдерден басқа Amarsi шымырлағыш шараптарының желісін де ұсынды. Өйткені, бокалдағы шымырлағыш шараптың сиқырлы көпіршіктер қызықты болмаса, түннің барлық мерекелерін осылай нәзік көрсете алатын басқа не болуы мүмкін?
Роликтер таңғы 4-ке дейін бірнеше блоктарда көрсетілді, ал антрактіде қонақтар коктейль-серіктес сусындарынан дәм татып, Аmarsi шымырлағыш шараптарынан дәм татып, сайыстарға қатысып, керемет шоу атмосферасын тамашалай алды.